Életem leckéi könyvem neked írtam

Igaz történetem

Igaz történetem

Meghatódtam, a legszebb olvasói véleményt kaptam

a sorai között vigaszra és menedékre leljek…"

2020. szeptember 22. - Biromakönyvem

Olvasóm, Edina véleménye, amitől a könnyeim is kipotyogtak:
"Ez a könyv a lehető legjobbkor talált rám és hiszek benne, hogy ez igencsak a véletlen műve lehet, mert szinte biztos vagyok benne, hogy a sors akarta, hogy olvassam eme sorokat. A könyv olvasása után percekig csak ültem és próbáltam felfogni az olvasottakat és még ezek után is egy hét kellett nekem, hogy minden teljesen leülepedjen bennem és beszélni tudjak a könyvről.
A könyv minden egyes sorával sokkolt, nem egy alkalommal volt olyan, hogy még a hideg is kirázott az olvasottaktól és az egészben az a legfájóbb, hogy ez nem fikció, minden szava a kőkemény igazság a mi zord világunkról. Az alkotás olvasása után a saját gondjaim meglehetősen aprónak tűntek már, az egész világot egy más színben kezdtem el látni…
De a könyv nem csak lesokkolt, hanem nagyon sok mindent tanított is nekem, inspirált és motivált, megmutatta, hogy bármit is hoz az élet, arra mindig kell legyen egy megoldás is…
Kötelezővé tenném ezt az írást mindenki számára, mert ez a könyv parányi méretével is olyan igazságokat tartalmaz, amiket talán az egónk nem enged felfedezni a saját életünkbe. Köszönöm az írónőnek ezt a földöntúli élményt, ezerszázalékos vagyok benne, hogy még nemegyszer fogok visszatérni a műhöz, hogy a sorai között vigaszra és menedékre leljek…"

 

Ha el szeretnéd olvasni a könyvem, kattints az oldalsávban a Könyvrendelés gombra.
Ha tetszett a cikkem, kérlek nyomj egy like-ot.
Ha felkeresnél a weboldalon vagy a FB oldalon, az oldalsávban kattints. Köszönöm

Biró Márta

A bejegyzés trackback címe:

https://erosodjmeg.blog.hu/api/trackback/id/tr8916209770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása