Életem leckéi könyvem neked írtam

Igaz történetem

Igaz történetem

Ízig vérig hiteles blogger lett

avagy pozitív értelemben vett iránykényszerben mutat példát

2021. június 22. - Biromakönyvem

Manapság a bloggerként sokan vagyunk jelen a közösségi oldalakon, online felületeken.
Vannak, akik csak a napi élménybeszámolóikat osztják meg velünk, de a bloggerek egy része tudást és tapasztalatot, rengeteg információt adnak át olvasóiknak.

Elkezdjük követni őket, feliratkozunk oldalaikra, majd jó részéről leiratkozunk.
Hiába figyelemfelkeltő címsor, ha a mögöttes tartalom nem köt le bennünket.

Vannak hobbiból létrejött blog oldalak, vannak olyanok, akik idővel példaképpé válnak, hivatásként folytatják tovább tevékenységüket.

Egy ilyen bloggert szeretnék bemutatni cikkemben. Biztos sokan találkoztatok már a nevével, felismerik blogjának logóját. Ki Ő?
Mayerné Répási Adrienn.

adri_logo.jpg

Adrienn a Read Blog tulajdonosa. "Anyuka, feleség, nő" - ahogy bemutatkozását kezdi a Blog.hu oldalán.

A közösségi médiában találkoztam a nevével, amikor egyre több csoportot kerestem fel. Megírtam első könyvem,
Életem leckéi -t, kerestem azokat a felületeket, bloggereket, véleményvezéreket, akik értékelést adhatnak a munkámról.
Adrienn neve minden felületen szembe jött velem. Elolvastam a cikkeit, megnéztem az írásai alatt található hozzászólásokat. Tájékozódtam. Aztán egyik nap egy telefonbeszélgetés során egy ismerősöm javasolta, hogy Mayerné Répási Adrienn-el vegyem fel a kapcsolatot, hiszen ő megbízható és értékes tartalmakat alkot.

Több tízezres olvasótáborral rendelkezik, követik őt, megbízzák őt, elismerik őt.
Számos cikkel címlapra kerül. Mi lehet ennek az oka?

Azon kívül, hogy ízig végig értékes blogger, az adott szó számára kötelező érvényű. Hiteles amit ír, hiteles, amit mond, de amit ígér, azt be is tartja. Miért fontos ez manapság?

Több esetben olvastam, hogy megbízások nem teljesülnek határidőre, halogatásokba futnak, kevésbé értékes tartalmak születnek kapkodás folytán, valahogy nem érzi át a megrendelő igényeit, produktumának tartalmát, üzenetét a blogger, aki elvállalta a munkát. Ezek a panaszok legtöbbször akkor jelentkeznek, amikor a mennyiség a minőség rovására megy.

Szerencsére azok a bloggerek is nagy számban vannak jelen, akikre gondolva az elismerés jut eszünkbe először.

Adrienn több témában is jelen van, publikál. Anya, feleség, nő. Olyan, mint mi, akik a munkánk mellett a nőiességünket, a művészetek iránti vágyunkat is megéljük, kielégítjük. Érdekel bennünket számtalan téma, ami a napjainkban jelen van. Életünk, tempónk feszített, mégis a time management alkalmazásával nem maradunk le az értékes életről.


Azon kívül, hogy Adrienn cikkei több témában is kalauzol bennünket, lényében egy tisztességes, szavahihető embert ismerhetünk meg. Lelkiismeretesen tájékozódik a vállalásai témájában. Azokat a munkákat vállalja el, ami számára is értéket képvisel.

Gondoljunk csak bele, milyen jó tulajdonsága a bloggereknek az "iráskényszer", ahogy sokszor magunkat is definiáljuk e tulajdonsággal.

"Íráskényszerem párosul a véleménynyilvánítási mániámmal, így jött létre a blog."
"Anya vagyok, feleség, de nő is, akit érdekel a sport, művészet, kézművesség, sorsok, életutak, divat, az élet nagy kérdései, tudás, kapcsolatok...És rengeteg minden."

(idézet Adrienn bemutatkozó oldaláról)

Hogyan lesz valaki népszerű, hogy kerülnek ki cikkei címlapokra, magazinokba, hogyan lesz több tízezres követőtábora?

Megbízható és értékes ember ő maga is. Tartalmai, cikkei rólunk szólnak, nekünk szólnak az ő napjainak eseményei, gondolatai révén. Megoldást találunk írásaiban a problémáinkra. Fejlődünk, szélesedik a tudásanyagunk. Útmutatást, kapaszkodót, erőt adhat nekünk.
Cikkeiben megtaláljuk a napi bosszúságokról a véleményét, ahogy a napi örömökről, nehéz feladatokról is.

"Én nem nyújtok a problémátokra megoldást, de elmondom, mi hogyan csináljuk."  E
Ebben a mondatban számomra mégis az jön át, ha az olvasóknak megtetszik "mi hogyan csináljuk"  - akkor megoldást kapnak.
Ebből a pár szóból is kiderül, hogy véleményvezérként nem ráerőltetni fogja az olvasóira a véleményét,  hanem őszintén megírja az ő megoldásának a kulcsát, technikáját, ha tetszik az olvasónak, akkor próbálja ki.

Mi lehetne hitelesebb példa, mint amikor az igaz történetünket írjuk meg? A valódi nők anyák, hivatásukban tündöklő nők, feleségek, akik sírnak, elfáradnak, néha összeomlanak a feladatuk súlya alatt.
Ezeket a gondolatokat is bátran és valóságosan ábrázolja cikkeiben Adrienn. Nem rejti véka alá, őszintén feldolgozza írásaiban.

Szeretettel ajánlom én, aki szintén bloggerként is tevékenykedem egy olyan blogger oldalát követni, amit azóta is rendszeresen olvasok minden felületén, ahol jelen van.
Kattintsatok a képre:adri_logo.jpg

Ha tetszett a cikkem, keressétek fel weboldalam, ahol verseim, novelláim és a könyvem témájában olvashattok többet: Biró Márta Életem leckéi

Érdemes itt is böngésznetek: Siófoki Vendégasztal Kertem, Konyhám ízei

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://erosodjmeg.blog.hu/api/trackback/id/tr8716601056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása