Életem leckéi könyvem neked írtam

Igaz történetem

Igaz történetem

Igazán mi fontos az életben?

Külsőségeknek élsz, vagy fontos, amit belül érzel?

2021. január 17. - Biromakönyvem

Mi igazán fontos az életben?
Valaki tavaly azt mondta, hogy milyen cím ez az Életem leckéi! Nem egyértelmű. Milyen leckékről van szó? Iskolában megoldott leckékről?
Akkor meglepődtem, kicsit meginogtam. Ahogy telt az idő, rájöttem, ez is egy vélemény, de tudtam, hogy azok akik megvásárolják és elolvassák a könyvem, pontosan tudják, hogy az életemben megtörtént és nehezen megoldandó helyzeteiről szól. Azok fogják olvasni, akik regényeket, nem csak könnyű, hasonló témájú filmeket szeretnek olvasni, nézni.
Eltelt több, mint egy év és ma reggel megnéztem egy rövid videót, s ma bizonyosodtam meg arról, hogy igen is jó címet adtam a könyvemnek.
Miért?
Ebben a videóban egy fiatal srác arról beszél, hogy csak a külsőségeknek élt eddig. Meg akart felelni a társadalmi normáknak, idolokat követett, aztán egyik nap rájött, hogy csak külsőségek ezek, de belül üres. Üres a lelke, üres az élete, ráadásul a külső megjelenésért tett napi edzéseknek orvosi kezelés lett a vége.
És hogyan fogalmazta meg? Itt a visszaigazolás nekem!
Azt mondta, hogy nem bánja, hiszen LECKÉKET kapott az ÉLETTŐL.
Ez a mondata, erősített meg, hogy jó címet adtam a könyvemnek.
Hiszen ő a nehézségeket, a felismerést, hogy a sors és saját maga megleckéztette.
Elhatározta, hogy változtat az életén, változtat a szemléletén, változtat a gondolatain, életmódján.
�Megtanulta értékelni, hogy mi igazán fontos az életben.
MA DÖBBENTEM RÁ, HOGY IGEN, JÓ A CÍM, JÓ AZ ÜZENETEM. MOST CSENG VISSZA, HOGY AZ OLVASÓIM TÖBBEN AZT ÍRTÁK:
"Elolvastam a könyved, most már jobban értékelem azt, amim van."
Köszönöm én is, ahogy ez a srác, hogy leckéket kaptam az élettől, és hálás vagyok, hogy kaptam egy inspirációt, hogy meg is írjam.
Biró Márta az Életem leckéi könyv szerzője vagyok.
Aki saját, igaz történetét meséli el könyvében. Az üzenetem, hogy akárhányszor küld padlóra a sors, mindig van kiút, de az első lépést Te magad fogod megtenni.

A bejegyzés trackback címe:

https://erosodjmeg.blog.hu/api/trackback/id/tr9116392892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása