Életem leckéi könyvem neked írtam

Igaz történetem

Igaz történetem

Verseimet az életem ihlette

2020. október 18. - Biromakönyvem

Itt olvashatod verseimet, letöltheted ingyenesen a Négy évszak novelláit

Igaz történetem könyvben adom át Neked. Ahogy megírtam a könyvet, hatalmába kerítettek érzések, gondolatok, a küldetésem, hogy miért is teszem.

Közben egy-egy verssor is megfogalmazódott bennem. Aztán papírra vetettem, és egymás után jöttek a rímek, a sorok. Akkor jöttem rá, hogy verseket is fogok írni.

Van, hogy két verset is leírok, de van, hogy eltelik pár hét, mire újra vers születik meg. Egy gondolat, egy érzés és megfogalmazódik bennem.

Várlak szeretettel, hogy megismerd a verseimet és a novelláimat.

Kattints a hivatkozásra és olvasd el. Köszönöm. Biró Márta író

A bejegyzés trackback címe:

https://erosodjmeg.blog.hu/api/trackback/id/tr4916244454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása