Életem leckéi könyvem neked írtam

Igaz történetem

Igaz történetem

Egy karácsonyfa másképp, légy bátor!

Mindig vágytam rá, egyik évben kipróbáltam

2020. december 18. - Biromakönyvem

Számomra elképzelhetetlen a karácsony karácsonyfa nélkül. Kedvenc fáim a Nordmann és az ezüst fenyő.
Mindig is vágytam rá, hogy egyszer kipróbáljak valami újat, de évekig nem mertem.
Persze vésztartaléknak van a garázsban egy műfenyő, amit akkor vettem, amikor kevés helyem volt. Nem bántam meg akkor, de talán 2 alkalommal használtam.

Tavaly elérkezett a pillanat, hogy meglépjem a "léphetetlent". Ne, vásároltam igazi fenyőfát, hanem elkészítettem ezt az egyedi változatot. Persze, gondoltam, ha mégsem tetszik a családnak, vagy nekem lesz hiányom a klasszikus karácsonyfára, még mindig behozhatom a vésztartalékom a garázsból.

Az udvaromon bambuszok érnek az égig. Vágtam belőle ágakat és összeállítottam egy háromszög alakú, 120 cm magas alapot.
Ezt pedig feldíszítettem, jég égősort vettem rá, ezüst díszekkel.
Egy konzolasztalra tettem és a falnak támasztottam.

Bevallom, amikor elkészült, megnyugodtam. Nekem és a családomnak is tetszett. A próba is megtörtént, felkapcsoltam az égősort és akkor már tudtam, hogy nem fogom megbánni, hogy kipróbáltam.
Elhatároztam, hogy időnként ez a változat lesz karácsonykor.

Előfordulhat, hogy éppen olyan helyen karácsonyozunk, ahol nem tudunk fát állítani, kevés a hely, vagy nincs időnk, vagy épp költözés után, vagy előtt állunk. Bárhogy is van, bárhogy is lesz, sok módja van annak, hogy a karácsonyt fényekkel, díszekkel ünnepeljük, ne szenvedjünk a karácsonyfa hiányában.

Az én kreativitásom így keletkezett. Persze, számos változatát találhatjátok a google képekben, az ötletek végtelen számában.

Megmutatom, hátha inspirációt adhatok, fogadjátok szeretettel.

avanrgarde.jpg

 

avantgarde_feny_2.jpg

...és egy kiegészítő dísz, ami apró karácsonyfaként is megállja a helyét:

disz.jpg

 

Ha tetszett a cikkem, kérlek nyomj egy like-ot, köszönöm.

További írásaimat, igaz történeteimet , verseimet, novelláimat itt találod Biromyakonyvem

A bejegyzés trackback címe:

https://erosodjmeg.blog.hu/api/trackback/id/tr1416349260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása