Életem leckéi könyvem neked írtam

Igaz történetem

Igaz történetem

Vasárnap reggel a zúzmara csodája

Jégvirágokat rajzolt a természet reggel nekem.

2020. december 28. - Biromakönyvem

Varárnap reggeli csoda

Bárhogy is nézem, bárhogy is gondolom, már régen rájöttem, hogy sokszor apró örömökből áll össze a boldogság.

Igaz, hogy ebben az évben másképp alakult minden a pandémia miatt, de valahogy a karácsony mégis apró csodákat rejtett számomra is. Többen elmesélték, hogy számukra is.

Vasárnap reggel -3 C fok volt. Kimentem körülnézni az udvaron, s akkor csodálkoztam rá, hogy micsoda ajándékot adott a természet. Igaz nincs hó, ahogy elvárnánk a karácsonytól, de ez a reggel kárpótolt érte.
Minden növényen, az autó ablakán megjelent a zúzmara, apró virágokból összerakva a téli érzést.

20201227_085841.jpg

Megörökítettem egy rövid videóban és boldog voltam, hogy megmutathatom. Számomra ez is egy apró öröm, egy apró boldogság érzése.
Valahogy ezen a karácsonyon mégis csak megtörtént a karácsonyi csoda, sok-sok apró kívánságom teljesült. A végére összeállt egy boldog érzéssé.

Fogadjátok szeretettel a videómat.

 

Ha tetszett az írásom, kérlek nyomj egy like-ot, vagy mutasd meg az ismerőseidnek, oszd meg kérlek.
Köszönöm, Biró Márta
Várlak itt Biromakonyvem

A bejegyzés trackback címe:

https://erosodjmeg.blog.hu/api/trackback/id/tr6916359418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása