Életem leckéi könyvem neked írtam

Igaz történetem

Igaz történetem

Karácsonyfám története

Mégiscsak vannak karácsonyi csodák

2020. december 25. - Biromakönyvem

Karácsonyfám története�
Ez az év hozott örömöt bőven, de hozott veszteséget, bánatot is.
Életem története reményekkel teli várakozásban telik most. Jövőre bízom benne, hogy a terveim megvalósulnak. Változások történnek.
Karácsony előtt tornyosult pár elvesztés is. Emberi kapcsolatban is, de ami megviselt, hogy a drága, öreg kutyám földi élete véget ért.
Azt gondoltam, hogy ez a karácsony nehéz, ugyanúgy, mint amikor megéltem már kétszer. Akik olvastátok a könyvem tudjátok.
Nem mentem el megvenni a csodás 2 méteres karácsonyfát, mint minden évben.
Azt gondoltam elég lesz egy ág, amit feldíszítek.
Aztán, ahogy közeledett a Szent Este, valami fényes, ünnepi hangulatra vágytam. A legszebb karácsonyfára, a legfényesebb fénysorra életemben. Valahogy azt éreztem, hogy a meleg fény tisztelet és lelket melengető hiánya szomorúvá tenne.
Tűnődtem, hogy mi legyen. Menjek, ne menjek megvásárolni?
Kimentem a garázsba és előszedtem az évek óta tartalékként lévő műfenyőért. Mégiscsak karácsonyfa!
Behoztam és feldíszítettem. Valahogy sokkal gyorsabban ment, mint eddig valaha is.
Elkészültem, s akkor tágra nyílt szemmel ámultam.
�Talán az egyik legszebb karácsonyfám lett!
Mintha a karácsonyi csoda működésbe lépett volna.
Boldog voltam, hogy nem hagytam magamon eluralkodni a fájdalomnak.
Valahogy melegséget, mélyen a lelkemben ünnepet, boldogságot hozott az érzés a látvány.
�Megemlékeztem azokról, akik már nem lehetnek velem, hálát adtam, hogy ismerhettem őket, hálás voltam, hogy a férjemnek köszönhetem a gyermekem, hosszú éveket, amit együtt töltöttünk, hogy volt egy hűséges kutyám 11 évig, eszembe jutott sok-sok boldog pillanat.
�Ekkor éreztem igazán, a karácsony szellemét és a karácsonyi csodát.
Várlak gondolataimmal, posztjaimmal itt: Biromakönyvem
Biró Márta

A bejegyzés trackback címe:

https://erosodjmeg.blog.hu/api/trackback/id/tr4716357040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása