Életem leckéi könyvem neked írtam

Igaz történetem

Igaz történetem

Báli ruhában jár az ősz

A költőket is megihlette, ahogy engem is minden évben elvarázsol.

2020. október 27. - Biromakönyvem

Csak pár kép, csak pár gondolat az őszről 1 percben.

Minden évben elvarázsol, ahogy báli ruhában jár az ősz, ahogy pompázik, ahogy az utolsó akkordot leüti a színek világában. Megihletett, gondolatokat ébresztett, tettekre ösztönöz, hogy észrevegyem a csodákat.

Ha tetszett ez a rövid videom, kérlek nyomj egy like-ot. Köszönöm, Biró Márta
Az blogjaim jobb oldali sávjában megismerhetsz jobban.
Kattints a biromakonyvem vagy a biromakonyhám képre és olvashatod a verseimet, bemutatkozásom, receptjeimet.

A bejegyzés trackback címe:

https://erosodjmeg.blog.hu/api/trackback/id/tr2416259778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása