Életem leckéi könyvem neked írtam

Igaz történetem

Igaz történetem

Egy LETEHETETLEN könyv

Életem leckéiben magadra ismerhetsz

2021. június 22. - Biromakönyvem

Egy könyv, amely rólam, de neked és érted szól.

Életem leckéi című könyvemben bemutatom neked, hogyan tudsz egy hányattatott, rendkívül nehéz és nagy kihívásokat tartogató létből kilépni, és egy boldogabb, nyugodtabb életet teremteni.

Olvasd el ezt a könyvet, és jöjj rá, hogy mindig van kiút! Sosem késő újrakezdeni, és bármikor lehetsz boldog!

 

Nem szokványosan kezdődött az életem. Életem leckéi című könyvemben megosztom veled, milyen érzés, amikor 6 évesen egy gyermekvédelmi intézetben hagytak engem, aztán nevelőszülőkhöz kerültem.

Bár örömmel repültem Édesanyám karjaiba, amikor eljött értem, de ma már tudom, hogy jobb lett volna, ha nem teszi. Ezt fáj kimondani, de így van. Néha el kell szakadni a családtól ahhoz, hogy jobb életet élhess.

Új és önálló életet kezdtem egy albérletben. Nagyon nehéz volt az első munkahelyemen azt hallani, hogy mások a szülők, a nagyszülők, az após és anyós támogatását élvezik, miközben nekem senkim nem volt.

Biró Márta Életem leckéi

 

A bejegyzés trackback címe:

https://erosodjmeg.blog.hu/api/trackback/id/tr8216601192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása