Életem leckéi könyvem neked írtam

Igaz történetem

Igaz történetem

Vív, a blogger, akit érdemes olvasni

Egy másik blogger szemével látni a világot

2021. február 16. - Biromakönyvem

Miért jó, hogy egymás írásait is olvassuk bloggerként?

Szerencsés vagyok, hogy egy olyan oldalon jelennek meg a cikkeim, ahol nők írnak nőknek.
Ez a Miadele, ahol megtalálod azokat a témákat, amelyek Téged is érintenek. Érdemes ellátogatnod ide és böngészni a cikkek között.

Mi bloggerek, amikor cikkeket írunk és teszünk fel az oldalra, egymás cikkeit is olvassuk.

Pár hónapja felvetődött, hogy mutassuk be egymást. Mindannyian örültünk az ötletnek, azóta is sikeresen és boldogan készülünk egy egy társunk bemutatására.

Ebben a hónapban Judit Vivien Pádár munkáját olvastam.
Cikkeit, gondolatait, élményeit két oldalon is megosztja az olvasókkal.

Az egyik blog oldala: Beülős
A másik blog oldala: SubRosa

subrosa.png

 

Vív bemutatkozása nagyon tetszett nekem, szívesen bemásolnám ide az egész írást, de legyen benne egy csipetnyi titok. Érdemes ellátogatnotok hozzá és megismerni őt.

Azt mondják, kivételes személyiséggel rendelkezem, ennek ellenére átlag személyként tekintek magamra. Átlagsuliba jártam, átlagdiák voltam, átlagéletet élek, amiben mindig mindennél jobban érdekelnek az érzelmek és az emberi kapcsolatok.

SubRosa blog oldalán a cikkei a mindennapi életről szólnak.

"titkosan nyílt életszösszenetek"

 

Szereti az életét, boldog édesanya. Elégedett. Igazán hisz a természetben és a természet teremtő erejében.

Amikor olvastam a cikkeit, bemutatkozását, párszor magamra ismertem.
Sok témában egyezik a véleményünk. Hiszek abban, hogy nem a véletlen sodorta hozzám, hogy cikket írjak róla.
Könnyű dolgom van, mert nem csak a napi szösszenetek érdekelnek engem is, hanem az ételek, kirándulások, beülős helyek, ahol jól érezhetem magam családommal, barátaimmal. Igaz, most esélyünk sincs hódolni ezen időtöltésnek, de hiszem, hogy hamarosan lehetőségünk lesz rá.
Konyhai csoportot vezetek, recepteket osztok meg, sőt titkos tervem is van, s remélem erről majd a Beülős oldalán említést fog tenni. Ha szerencsém van, egyszer beül hozzám és a könyvemmel a kezében egy finom kávé és étel mellett beszélgetünk.

Látogassátok meg az SubRosa oldalt, hiszen egy életvidám, mosolygós hölgy fog köszönteni Benneteket.
Csodálattal látom ezt az életre való igenlést, szeretetet. Ebben hasonlítunk egymásra. Sugárzik róla a boldogság.


Mi is az a Beülős blog?

beulos.png

Bemutatkozását egy kérdéssel kezdi:
"Hogyan képzeltek el egy kávézót, éttermet, vagy éppenséggel egy sörözőt?"

Ahogy Vív írta, a blog kezdetén olyan helyeket mutatott be, ahogy a gyermekeivel is jól érezte magát.
Később rájött, hogy minden édesanyának szüksége van gyermekmentes napokra is. Barátokkal beülni oda, ahol jókat lehet kávézni, ételeket fogyasztani, beszélgetni, kikapcsolódni.
Blogjában megismerhetitek azokat a kávézókat, éttermeket, ahol gyermekekkel, gyermekek nélkül is kellemesen telhet az idő. Megosztja tapasztalatait, élményeit, véleményét.
Remélem hamarosan folytathatja az élmények gyűjtését és továbbra is megírja nekünk.

Fogadjátok szeretettel bemutatkozását, írásait. Kövessétek őt, talán valamelyik kávézó teraszán összefutunk vele.

Biró Márta

A bejegyzés trackback címe:

https://erosodjmeg.blog.hu/api/trackback/id/tr1316429708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása