Életem leckéi könyvem neked írtam

Igaz történetem

Igaz történetem

Amikor az író is meghatódik

Olvasói vélemény

2020. szeptember 30. - Biromakönyvem

Hozzáfogtam, hogy megírjam érzéseim, azt, hogy mit adott nekem a könyvem megírása. Jöttek a gondolatok, mondatok, érzések, de úgy döntöttem, beszéljenek helyettem Rita szavai. A héten vette át a könyvemet, nem tudta letenni, még aznap kiolvasta. Boldog vagyok. Az olvasói vélemények visszaigazolták, hogy jól döntöttem, amikor megírtam a könyvem. Biró Márta

"Kedves Márti!
Megkerestelek, mert egy tragikus időszak után állok és úgy érzem leragadtam, mert a fájdalmam nem engedi el a múltamat. Megrendeltem a könyved, remélve, hogy valamiféle útmutatásra lelek benne.
Most olvastam ki.
De itt pihen még a kezemben, az ölembe ejtve.
Szemem teli könnyel és gombóc szorongatja a torkom, annyira fáj nekem a te szomorú sorsod.
A legszívesebben most megölelnélek téged és azt mondanám, amit te most nekem írtál, ne sírj, minden jóra fordult, hiszen leírtam!
Igen, bízom benne én is!
De mégis összeszorul most a szívem, mert a te sorsod sajnos nem egyedi, még nagyon sokan vagyunk, akiknek tragikus és szomorú gyermekkoruk volt.
Nem lenne szabad senkinek a világon bármiben hiányt szenvednie, szomorúnak, elhagyatottnak lennie!
De hát hogyan is menthetnénk meg minden lelket?
Hát így!
Hogy könyvet írunk róla!
Hogy bátran és őszintén elmondtad a sorsod, hogy megosztottad velünk, ezáltal biztosan sokunk magára ismer és erőt merít belőle. Hogy példát mutatsz, hogy inspirálsz, hogy a szeretet csak úgy árad belőled, ezért én csak köszönetet tudok mondani érte!
Én egyébként hiszek a Sorsban, hogy minden okkal történik és hogy a találkozásoknak is oka van.
Nagyon örülök, hogy elolvastam a könyved. Örülök és hálás vagyok, hogy megismerhettelek!
Köszönöm, hogy megosztottad velünk az életed!
Szívből kívánom, hogy sikeres és boldog ember legyél!
Tisztelettel és szeretettel, Rita"

ddda233642ab1c07a04c514081a88140.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erosodjmeg.blog.hu/api/trackback/id/tr3216221802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása