Életem leckéi könyvem neked írtam

Igaz történetem

Igaz történetem

Mondd ki amit érzel!

A komondatlan szó mérgezi a lelket

2020. október 07. - Biromakönyvem
Mondd, akarsz-e?
Mondd, akarsz-e a játszótársam lenni?
Mondd, akarsz-e velem együtt örülni?
Mondd, akarod-e velem együtt bámulni a napot?
Mondd, hogyan akarod elérni holnapot?
Mondd, akarod-e, hogy megfogjam megfáradt kezed?
Mondd, akarsz-e esőben táncolni velem?
Mondd, tetszik-e neked, ha boldog vagyok?
Mondd, kellenek-e együtt töltött évek, napok?
Mondd, el akarod-e mondani nekem a bánatod!
Hagyod nekem, hogy megkérdezzem mi bánt?
Hagyod nekem, hogy szeretettel gondoljak rád?
Mondd, kellenek-e új élmények?
Mondd el, hogy mi az, mi szikrát gyújt szívedben?
Mondd, akarsz-e a barátom lenni?
Mondd el azt is, hogyan tudsz mellettem, velem kézen fogva jönni!
Mondj el bármit, kívánj bármit, csak mondd, mondd.
Ne hagyd, hogy maradjon kimondatlan érzés, gondolat.
Ne hagyd, hogy nyomja a lelkedet, elsorvadjon benned, mondd, mondd ki.
A kimondatlan szó mérgezi a lelket.
A kimutatatlan érzés nem vonzza be a szeretetet.
Az elfelejtett barátság szegénnyé tesz.
Mondd, mondd el, annak, aki várja, aki érti, aki veled örül.
Biró Márta
heart-700141_1920.jpg
Ha tetszettek a gondolataim, nyomj egy like-ot, köszönöm.
Novelláim ingyenesen letöltheted, verseim itt olvashatod, kattints ide: Biromakönyvem
Biró Márta

A bejegyzés trackback címe:

https://erosodjmeg.blog.hu/api/trackback/id/tr4316230376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása