Életem leckéi könyvem neked írtam

Igaz történetem

Igaz történetem

A mesékre szükségünk van

2020. október 18. - Biromakönyvem

A gyermeknek és a felnőttnek is szüksége van mesékre. Együtt csodás perceket élünk meg, amikor a gyermekünknek mesélünk.

Határtalan boldogság látni a kisgyermekünk szemében az érdeklődést, az izgalmat, vele együtt a megnyugvást, ahogy elfárad a mese végén, ahogy szuszog, amikor elalszik.

A gyermekkor nem pótolható, sosem. Nekem nem volt ebben az élményben részem kisgyermekként, de felnőttként tudtam, hogy mi az, amit a gyermekemnek meg kell adnom.

Boldogsággal töltött el, hogy ő nem szenvedett hiányt, ő boldog gyermekkorban élhette meg a mesék világát.

Biró Márta iró

Ha tetszett az írásom, kattints a jobb oldali sávban a weboldalra, vagy a Fb oldalra.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://erosodjmeg.blog.hu/api/trackback/id/tr1616244442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása