Életem leckéi könyvem neked írtam

Igaz történetem

Igaz történetem

Egy szép emlék...részlet a könyvemből

Kevés szép emlék jutott, de azok a mai napig élesen a lelkembe égtek

2020. szeptember 21. - Biromakönyvem

Egy érzés, egy emlék, egy pillanat, egy tanulság, egy rövidke lélek simogatás, pár kedvesség, a nagy szeretet hiányában.

Részlet Életem leckéi c. könyvemből:
"......szerettek, éreztem, de az anyai szeretet semmivel sem pótolható. Az anya, az édesanya nem lehet más, semmi, de semmi nincs olyan, mint amikor az édesanyám átölel. Egyszer meglepetés ért, mert édesanyám első házasságából született fiútestvérem, aki akkor már középiskolás volt, eljött meglátogatni. Nagyon ritkán találkoztunk korábban, de boldog voltam. Elvitt moziba, matiné előadásra. Már sütött a nap, de vizes volt a járda, korábban esett az eső. Fehér térdzokniban voltam, és ahogy léptünk, a zoknimon felverődött a víz, s ő tanított meg, hogyan lépjek, hogy tiszta maradjon a csipke térdzoknim. Nagy élmény volt, hogy a bátyám tanított, hogy a bátyám, fogta a kezem, de elment, sokáig nem láttam utána. A mai napig is, amikor esőben, vagy eső után járok az utcán, mindig figyelek rá, hogyan lépjek, hogy ne verődjön fel a víz a nadrágomra, vagy a harisnyámra. Amíg élek nem felejtem el."
Biró Márta
Ha elolvasnád az igaz történetem, a blogom oldalsávjában megtalálod a hivatkozást, kattints rá: Könyvrendelés -re.
Ha tetszett a történetem részlete, kérlek nyomj egy like-ot. Köszönöm, Biró Márta

A bejegyzés trackback címe:

https://erosodjmeg.blog.hu/api/trackback/id/tr8216208494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása